Zákony života * Samomluva *


Znal jsem týpka jménem Peter, který říkával lidem „vše co vydělám, jde na zaplacení účtů“. Byl jak papoušek! Žádné překvapení, že byl pokaždé na mizině.

To, jak mluvíš a jak se vyjadřuješ, vytváří tvůj život. Pokud tvrdíváš, že jsi na mizině, budeš pravděpodobně pořád na mizině. Pokud budeš očekávat, že zapomeneš, zapomeneš! Pokud budeš očekávat, že se budeš chovat jako idiot…(odpověz si sám)

Představ si boxera, co vkročí do boxovacího ringu, a řekne si: „Jsem ztracený případ. Jsem srab.“ Jak dlouho by v ringu vydržel?

Představ si zpěváka, co vstoupí na podium a řekne si: „Jsem bezradný! Budou mě nenávidět!“ Jak dobře si myslíš, že zazpívá? To je recept na katastrofu.

Ale, většina z nás postupuje stejně každý den. Říkáme si: „Jsem tlustý.“ „Mám hroznou paměť.“ „Jsem pořád na mizině.“ „Jsem idiot.“ ...pak není divu, že neustále selháváme.

Jak tedy můžeš potom myslet pozitivně? Prvním krokem je dávat si pozor na to, co vypustíš z pusy. Všímej si, co o sobě říkáš.

Ode dneška, NEŘÍKEJ O SOBĚ NIC ŠPATNÉHO. Nikdy neříkej lidem: „Jsem bezcenný, pokaždé to podělám, pokaždé dostávám od kluků kopačky…“ Učiň závazek: „Ode dneška, nebudu nikoho kritizovat. Pokud nebude nic dobrého, co bych o sobě řekl, nebudu říkat vůbec nic.“

Někdy je těžké kontrolovat naše myšlenky – ale můžeme kontrolovat, co nám vypadne z naší pusy. Jakmile začneme mít kontrolu nad tím, co říkáme, začneme pozitivně myslet a život se stane lepším.

Závěrem: Staneme se tím, co si o sobě myslíme!

Komentáře